29. listopadu 2017
Aktuality

Zaměstnanecký časopis DPP oceněn stříbrnou cenou v soutěži firemních periodik

Měsíčník Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) DP kontakt získal na slavnostním vyhlášení 24. ročníku soutěže CZECH TOP 100  v hodnocení firemní komunikace v kategorii časopisů pro zaměstnance za rok 2017 druhé místo.

Odbornou porotu tvořili profesionálové z celé řady oblastí, mj. grafici, umělečtí fotografové, jazykoví, polygrafičtí a komunikační odborníci. Porotci hodnotili přihlášené tituly podle více kritérií, jako například jazyková a stylistická správnost, propojení obsahu a výtvarného zpracování, kvalita tisku, umělecká kvalita fotografií, výtvarné pojetí a celkový estetický dojem.

Porota vyhodnotila, že DP kontakt představuje svůj vozový park, technologie a zázemí, tedy fungování MHD, prostřednictvím tváří podniku, čímž tak ocenila trend, který před časem redakce nastolila. Tedy hledání zástupců zajímavých profesí, kterých je v tak velkém podniku mnoho. DP kontakt má mj. od ledna letošního roku nový layout.

„Podnikový časopis s dlouholetou tradicí svým obsahem přispívá k dobrému jménu naší společnosti. V podniku s téměř 11 tisíci zaměstnanci má především svoji nezastupitelnou roli jako informační kanál v tištěné podobě, který v dnešní době neztrácí na oblibě, což oceňují i odborové organizace působící v DPP,“ řekl Martin Gillar, předseda představenstva a generální ředitel DPP a k ocenění v soutěži dodal: „Jsme proto rádi za potvrzení kvalitní tvorby našeho časopisu od nestranných odborníků a přeji redakci mnoho dalších úspěšných vydání.“

„Cena Czech TOP 100 je v případě skromného složení redakce DP kontaktu zároveň poděkováním okruhu spolupracovníků, tedy zejména členům redakční rady, z nichž se rekrutují i pravidelní autoři textů a obrazového materiálu, bez nichž by naplnění obsahu bylo nemyslitelné,“ uvedla Zora Karmazín Blümlová, vedoucí odboru Kancelář společnosti a členka redakční rady DP Kontakt.

 

Pořadí prvních tří časopisů pro zaměstnance oceněných v rámci 24. ročníku soutěže firemní komunikace Czech TOP 100:

  1. ČEZ, a. s.                                                       PROUD
  2. Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s.           DP kontakt
  3. CTP Invest, spol s. r. o.                                 CTP News

Soutěž pořádá společnost Czech TOP 100 společně s mezinárodní výzkumnou agenturou GfK.

 

Z historie a současnosti časopisu

DP kontakt – Časopis zaměstnanců Dopravního podniku hl. m. Prahy začal DPP vydávat v lednu roku 1996. První číslo vyšlo na čtyřech stranách většího formátu, číslo 2 na osmi stranách, od č. 3 již ve formátu A4, od roku 1998 vycházelo minimálně na 16 stranách. V roce 2016 vyšel DP kontakt č. 11 jako 250. číslo ve své historii. V roce 2017 při svém 22. ročníku časopis vychází na 36 stranách jako měsíčník v nákladu 9 000 výtisků pro zaměstnance DPP, v elektronické podobě je přístupný veřejnosti na webu dpp.cz/dp-kontakt

DP kontakt navazuje na tradici podnikových časopisů, ke kterým patřil mj. Obzor (1920), ZEPOP (Zprávy Elektrických podniků obce pražské), Elektrikář, od roku 1961 Pražský dopravák, od roku 1990 Zpravodaj či Informační bulletin. Od roku 1996 DPP vydává periodikum s nezměněným názvem – DP kontakt.

Partneři: BUSportal CS_Dopravak proelektrotechniky.cz